WELCOME TO LOVELY CAKE 143

Salam Sejahtera untuk semua customer dan pelawat yang melayari blog Su. Su amat berbesar hati dengan sokongan kalian, Su dapat buat sebuah blog yang boleh dikongsikan beramai-ramai. Bagi sesiapa yang akan mendirikan rumah tangga, menyambut anniversary, menyambut ulang tahun kelahiran dan apa sahaja yang anda rasa semanis kek dan cookies.. Sudilah kiranya membuat tempahan di Lovely Cake. Kami menjanjikan yang terbaik untuk anda dengan harga yang berpatutan. Terima Kasih..

Tuesday, June 1, 2010

Kek Hantaran Perkahwinan..Surprise!!!


Cantik kan??Rasa pun sedap..=)


Tempahan dr Nisa utk kakak tersayang pada 27hb mei 2010...

Sebelum tu su nak mintak maaf kat Nisa coz tak terdengar lak telinga ni yg temanyer "biru putih"..masa tu ada 2 tempahan nak warna biru jg mybe masa tu kelam kelibut.

Maafkan hamba ya....(T_T)..tp su tgk dr reaksi Nisa mcm happy je bila dah tgk kek ni..n inilah penghantaran yg agak jauh buat su iaitu ke Kuala Pilah, Negeri Sembilan.Nasib baik jalan Bukit Putus dah dibuat jalan baru kalau x ngeri juga nak lalu kat c2.

Sampai kat Seremban adik su bawak kereta tolong Su buat penghantaran kek ni...n mcm2 pengalaman masa buat penghantaran ni....xpe semua tu buat semangat su jd lebih kuat untuk meneruskan kerjaya su ni...buat kekawan thanx sesangat coz sudi buat tempahan ngan su.. 

No comments: