WELCOME TO LOVELY CAKE 143

Salam Sejahtera untuk semua customer dan pelawat yang melayari blog Su. Su amat berbesar hati dengan sokongan kalian, Su dapat buat sebuah blog yang boleh dikongsikan beramai-ramai. Bagi sesiapa yang akan mendirikan rumah tangga, menyambut anniversary, menyambut ulang tahun kelahiran dan apa sahaja yang anda rasa semanis kek dan cookies.. Sudilah kiranya membuat tempahan di Lovely Cake. Kami menjanjikan yang terbaik untuk anda dengan harga yang berpatutan. Terima Kasih..

Monday, May 31, 2010

Muffin & Kek..Nyum..Nyum..



Hmm....panjang je nafas su coz geram kat pc ni..tgh loading picture x leh lak...sabar je ler.. pic kat atas ni tempahan dr salah seorg staff Masjid Wilayah..kak Mastura namayer.

Kek coklat n kek pelangi tu kak mastura nak makan2 ngan famili dia tp cupcake dlm cup berwarna biru tu untuk jualan di Masjid Wilayah bagi anak2 yg mengikuti kelas kafa(fardu ain) disitu.

Sehari dlm 30biji su antar kat situ..

Alhamdullilah sambutan untuk cupcake dr anak2 amat memuaskan hati...bagi pihak su thanx bebanyak kat kak Mastura n staff di c2 coz memberi galakan kpd su untuk lebih berusaha dlm bidang ini.

 

1 comment:

inspirasichantik said...

sangat lapar ble tgk pics cake ni..huhu..da la lunch td xmkn..hurmm