WELCOME TO LOVELY CAKE 143

Salam Sejahtera untuk semua customer dan pelawat yang melayari blog Su. Su amat berbesar hati dengan sokongan kalian, Su dapat buat sebuah blog yang boleh dikongsikan beramai-ramai. Bagi sesiapa yang akan mendirikan rumah tangga, menyambut anniversary, menyambut ulang tahun kelahiran dan apa sahaja yang anda rasa semanis kek dan cookies.. Sudilah kiranya membuat tempahan di Lovely Cake. Kami menjanjikan yang terbaik untuk anda dengan harga yang berpatutan. Terima Kasih..

Sunday, March 8, 2015


 TEMPAHAN
DARI JOHOR 


                   Tersenyum puas bila cupcake Su dh siap didecokan....nak warming up buat kek ni 
kekadang ya allah...tuhan saja yang tau.Bukan apa, perasaan nak mulakan tapi bila dh start pegang spatula, timbang bahan2, rasa ringan je perasaan tu.Tangan mula menari2 mengikut rentak kih3...lagi seronok main ngan fondant.Bentuk2kan figurine n bila nampak comei lagilah tersenyum lebar.....he3 dah melalut. Cupcake ni permintaan Cik wanie dr Johor supaya Su delivery ke UIA semalam. Alhamdullilah taklah jauh sangat dari rumah Su cuma arah balik ke rumah je jalan jam n ujan lebat...
                     Setelah tawaf 1 UIA tu,sampailah Su ke Hostel Marhallah Safiyah utk sampaikan cupcake ni ke Zawanah...dengan tersenyum Zawanah menunggu kehadiran Su ngan hati suprise....apa yg dia dpt sebab Su call just cakap nak wat penghantaran barang.Bila dapat cupcake cute ni tersengih sahaja budak ni..lagi teruja coz kakak dia yang duk Johor sanggup wat suprise suruh org antar cupcake for besday yang ke 22 tahun....ada snap pic Zawanah tp Su simpan utk kenangan..N thanks Wanie sbb sudi wat tempahan ngan kak su...ada umur kte berurusan lagi... :)

note: Spelling birthday telah ditambah huruf 'T' sblm keluar rumah..(sib baik check sblm delivery) alhamdullilah.


No comments: