WELCOME TO LOVELY CAKE 143

Salam Sejahtera untuk semua customer dan pelawat yang melayari blog Su. Su amat berbesar hati dengan sokongan kalian, Su dapat buat sebuah blog yang boleh dikongsikan beramai-ramai. Bagi sesiapa yang akan mendirikan rumah tangga, menyambut anniversary, menyambut ulang tahun kelahiran dan apa sahaja yang anda rasa semanis kek dan cookies.. Sudilah kiranya membuat tempahan di Lovely Cake. Kami menjanjikan yang terbaik untuk anda dengan harga yang berpatutan. Terima Kasih..

Monday, January 16, 2012

PENGUMUMAN

Buat customers Su2 nak ucapkan tima kasih atas sokongan kalian selama ini dan Su juga mohon maaf disini jika tersalah bahasa, ada yg call su tiba2 terputus,biasalah ada emergency ngan anak2....mcm baru ni customer call, time tu lah tangan anak su tersepit kat meja...menjerit sakan sakit...terus terputus talian.Harap uols x merajuk kalau insiden ni berlaku kat uols.....su harap uols x serik n cuba call semula ya..... :)


Hai, uols....su rasa belum terlambat ag su nak ucapkan 'HAPPY NEW YEAR 2012'.Moga perjalanan kehidupan kte semua terancang sebaik2nya pada tahun ini....insyallah.Su nak share ngan uols seperkara tentang idup: Kte sebagai manusia selalu diuji x kira masalah kecil atau besar.Bila seseorg yang rapat dgn kte ditimpa musibah yang amat berat haruslah kte bersimpati.Jika kte boleh tolong selesaikan masalah mereka kte bantu tp kalau x boleh cukuplah sekadar menjadi pendengar...mereka mungkin perlu sseorg untuk melepaskan perasaan bukan untuk d"'kondem."Bukan juga untuk dikata atau menjadi topic sebagai gossip,Su ingat lagi pada pesanan arwah mak su ,jangan mengata org ketika ditimpa musibah atau pun bercerita tentang keburukan org sebab allah nak balas kepada kte senang saja...Su share pendapat ni coz ada org yang bersikap demikian, kte hanya manusia...jangan sangka kte bahagia selalu, jangan sinis dengan org yang ada masalah...kalau bukan kte yg terima balasan mungkin anak2 kte yang terima tempiasnya.....akhir kalam sama2 lah kita renungkan....


No comments: