WELCOME TO LOVELY CAKE 143

Salam Sejahtera untuk semua customer dan pelawat yang melayari blog Su. Su amat berbesar hati dengan sokongan kalian, Su dapat buat sebuah blog yang boleh dikongsikan beramai-ramai. Bagi sesiapa yang akan mendirikan rumah tangga, menyambut anniversary, menyambut ulang tahun kelahiran dan apa sahaja yang anda rasa semanis kek dan cookies.. Sudilah kiranya membuat tempahan di Lovely Cake. Kami menjanjikan yang terbaik untuk anda dengan harga yang berpatutan. Terima Kasih..

Tuesday, March 9, 2010

kelas kek

         Semalam 9 mac(selasa) su ada buat promotion kat IBU PEJABAT JKR tujuan utama adalah berjumpa pelanggan (mcm hr berjumpa pelanggan lak hehe)coz nak promosikan blog su ni..tp lupa lak nak tangkap gambar,meriah sungguh suasana masa tu..su x menang tangan melayan pelanggan2 yg nak beli cuppies nye..n bertanya soalan pasal blog su ni n pasal kek soft butter cream..nasib baik adik su sanggup bercuti utk menolong n memberi sokongan kpd su.Thanx adik...atas sokongan..
          Ada juga yg mintak buat kelas, ok su boleh buat kelas.Tp you all kena kumpul kwn dlm 4 org kita boleh mulakan kelas.Kelas asas buat kek and hias kek guna soft butter cream.Rezeki dlm perniagaan ni dah ditentukan allah, jd su xleh kedekut ilmu kan hehehe...Jadi sesiapa berminat boleh hubungi su di talian 017-6576852..              

No comments: